19 Ağustos 2011 Cuma

Nokia 500





Nokia, Microsoft ile yaptığı iş birliğinin sonrasında Windows Phone 7 işletim sistemli telefon üretimlerine başlayacağını ve kısa bir süre sonra birçok modelinde Windows Phone 7 işletim sisteminin yer alacağını söylemişti.

Nokia, yaptığı bu açıklama ile kullanıcılarına yeni bir açılım sunduğunu açıkça göstermişti. Ancak Nokia’nın Windows Phone 7 işletim sistemli modellerinin piyasaya çıkmasının beklendiği son zamanlarda Nokia’nın hala diğer işletim sistemleri bulunan modelleri Pazar sunması, Nokia’nın hem diğer işletim sistemlerinden vazgeçmediğini hem de Windows Phone 7 işletim sistemli modellerin biraz daha gecikeceğini gösterdi.

Nokia’nın bilinen işletim sistemi Symbian’ı kullanan son model üretimi ise Nokia 500 olarak karşımıza çıktı. Tam olarak bugün Nokia tarafından resmiyet kazanan model 1 GHz hızında işlemciye sahip. Bunun yanında 93 gram ağırlık bulunan modelde, 2 GB kapasitede dahili hafıza yer alıyor ve bu hafıza 32 GB’a kadar yükseltilebiliyor. 640 x 480 kamera çözünürlüğü barındıran model, bir de 5 megapiksel görüntü kalitesi sunan kamera içeriyor. WI-FI, bluetooth ve aGPS bulunan model, ayrıca 3.2 inç ekran genişliğine sahip ve mevcut ekran üzerinde 360 x 640 ekran çözünürlüğü sunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder